Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Geszti: "Először pipa lettem, de nagyon meg is ijedtem"

A pénteki próbán Krasznai Tünde egy tizenkét centis, magas talpú cipőben volt. Kicsit nagyobbat lépett a kelleténél és megtörtént a baj, kibicsaklott a bokája.

Szerencsére gyorsan érkezett a segítség, az RTL Klub egyik munkatársa, Oláh Ákos kórházba vitte Krasznait. A kórházban megröntgenezték, és szerencsére azt állapították meg, hogy nincsen törés, csak egy erős ficam – írja a Blikk.

A szombati adás során így a tehetség egy lapos lábbelit, egy papucscipőt viselt, de még azt is félve adták rá a stylistok. Először úgy volt, inkább mezítláb lép fel, hogy ne legyen semmi gond. Végül vállalta a piros cipellőt, és nem is volt problémája vele. Az énekesnő mentora, Geszti Péter egyszerre volt dühös és ijedt, amikor meghallotta, mi történt védencével.

„Először pipa lettem, de közben nagyon meg is ijedtem, mert Tünde hangulata nagyon változékony, és nem tudtam, hogyan birkózik meg ezzel az élethelyzettel. Szerencsére jól kezelte” – magyarázta a lapnak a mentor. „Az adásban végül nem kellett előhúznom azt a kártyát, hogy mennyit szenvedett a mentoráltam, mert remekül teljesített” – büszkélkedett Geszti Péter, aki bízik benne, hogy a következő hét végén már újra magas sarkúban lépegethet a színpadon Tünde.

Forrás: 168óra