Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

A Korda házaspárt már megint nem engedték reggelig pihenni

Hazánk legnépszerűbb retropárosának lenni nem könnyű feladat.
Szinte nincs olyan sztár, aki ha megkérdezik a furcsa rajongókról, ne tudna történeteket mesélni róluk.Balázs Klári és Korda György a szerencsések közé tartoznak, hiszen durva túlzással még nem találkoztak. Persze nekik is vannak sztorik a tarsolyukban.Legutóbb éppen hajnal négykor ugrasztották ki őket az ágyból. 

"Mi valahogy egész jól megúsztuk ezt a dolgot, bár tényleg lehet, hogy csak az alapvető természetünk miatt nem veszünk zaklatásnak olyasmit, ami másnál már kiverné a biztosítékot…”- kezdi Balázs Klári.

"Nemrégiben teljesült életem egyik nagy vágya azzal, hogy visszaköltöztünk a Korda villába, ami korábban sokáig volt az otthonunk. Persze nagyon szerettem a tóparti életünket, de valahogy mindig visszahúzott a szívem. Most persze hatalmas őrület vesz körül minket, mert belevágtunk a felújításba, de még ezt a rumlit is élvezem.
Éppen itt lepett meg minket a napokban egy környékbeli hölgy.

Amióta tudják errefelé, hogy visszaköltöztünk, néha megesett, hogy be-becsöngettek, de egyikük fura időpontot választott a minap. Hajnalig ébren voltam és már majdnem elaludtam, amikor csengettek. Kimentem megnézni, hogy ki az. Egy környéken lakó hölgy volt, aki csak azt akarta elmondani, hogy a kislánya és ő maga is nagyon kedvel minket. Nos, finoman elcsodálkoztam, másnap pedig leszereltük a csengőt. Nem haragszom én senkire, mi több tulajdonképpen jólesik még ez is, de azért nem szeretnék éjnek évadján csevegni senkivel…”- mondja nevetve az énekesnő.

Nincsenek megjegyzések