Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hajdú Péter megindító vallomása:„Nem akarom elengedni Katát!”

Megrázó dolgokról beszélt.
Hajdú Péter a legutóbbi Esti Frizbi felvételén vendégének, Jakupcsek Gabriellának öntötte ki a szívét. A felvételen a Lokál is ott volt.

A beszélgetés során a producer teljesen megnyílt és őszintén vallott magánéleti problémáiról. Elmondta, hogy saját életében tanulta meg, milyen elvált szülők gyerekének lenni, ezért szeretné megóvni Noncsit és Dávidkát a válás okozta törésektől.

– Elvált szülők gyermeke vagyok, pont ezért nem akartam, hogy az én gyerekeim is azok legyenek. Nem szeretném, ha csonka családban nőnének fel. Nagyon nehéz a családkép elengedése, és ráadásul Katával való kapcsolatomban  nem beszélhetünk szemétségekről, árulásokról, ezért még nehezebb. Nálunk nincs olyan, hogy ő a hibás, nincs olyan, hogy én – mesélte a showman, aki szerint az utóbbi hónapok nehézségeit leszámítva egy jól működő házasságban élt.

– Szerintem jó volt a házasságunk Katával, talán pont ezért nem akarjuk elengedni egymást. Még rengeteg érzelmi szál köt össze minket. Csak most megtorpantunk, és egyikünk sem tudja, hogyan tovább – vallotta őszintén a műsorvezető, akinek szavaiból kivehető, még nem adta fel a reményt, hogy újra egy családot alkossanak gyerekeivel és Katával.

Nincsenek megjegyzések