Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Majdnem leleplezte a Mikulást Lajtai Kati

Nagyszabású Mikulás és karácsonyi témájú jelmezverseny lesz Jöjj el kedves Télapó! címmel december 4-én a Savoya Parkban.
A maskarás gyerekeket és felnőtteket Lajtai Kati énekesnő, Dombovári Vanda műsorvezető és Győrfi Pál műsorvezető, az Országos Mentőszolgálat szóvivője véleményezi, majd pontozza. A rendezvényt Takács Nikolas fellépése zárja.

Bárminek öltözhet, aminek köze van az év végi ünnepekhez, legyen az Mikulás, rénszarvas, manó, krampusz, karácsonyfadísz, hóember, angyalka, mézes kalács vagy szaloncukor. A jelmezversenyen bárki indulhat, lehet gyerek is, felnőtt is.

A Győrfi Pál műsorvezető, az Országos Mentőszolgálat szóvivője, Lajtai Kati énekesnő és Dombovári Vanda televíziós műsorvezető alkotta háromtagú zsűri pontozza, értékeli és adja át a legötletesebbnek és legszebbnek ítélt jelmezek készítőinek járó nyereményeket.

A szervezők sok mikulásos jelmezre számítanak, ami egyáltalán nincs Lajtai Kati ellenére.

- Mindig nagy izgalommal vártam a Mikulást – emlékezett vissza Kati. – Eljött az idő, amikor elkezdtem kételkedni a létezésében, ezért óránként rohangáltam a nappaliba, ahova kiraktam a csizmáimat. De nem voltam elég szemfüles, és az egyik pillanatban tele lett finomságokkal a csizmám. Onnantól kezdve biztos voltam abban, hogy van Mikulás.

A jelmezverseny díjátadója után 16 órától Takács Nikolas énekel a Savoya Park színpadán.

Nincsenek megjegyzések