Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Teljesen összeomlott az X-Faktor kiesője! - videó

Bár próbálta tartani méltóságát Balogh Eszter végül mégis könnyekbe tört ki a kamerák előtt!
Tóth Gabi és a szülei segítsége sem volt elég ahhoz Balogh Eszternek, hogy az első élő adás után továbbjusson az X-Faktor végső döntőjébe: a lány ugyanis a közönség szavazatai alapján elsőként esett ki a tehetségkutatóból.

A 15 éve keservesen próbálkozó énekesnő a kiesés után eleinte igyekezett tartani magát és visszafojtani könnyeit, végül mégis eltört a mécses, és kiöntött szívét a kamerának.

(Balogh Eszter is a vendégünk lesz hétfőn, ide kattintva kérdezhet tőle!)

-Nehéz szembesülni azzal, hogy az emberek ennyire nem szerettek. Nem gondoltam volna, hogy ennyire lehet engem utálni! - csuklott el Eszter hangja. - Sajnálom, hogy nem lehetek itt több műsorban, de hálás vagyok hogy eddig eljutottam - szipogta a lány. - Megfogadtam, hogy ma nem fogok bőgni, de nem bírom ki! Jó volt hallani a hozzá értő emberektől hogy jó vagyok, a hozzá nem értő emberek pedig lefikáznak. De kit érdekel ez igazából?! Az számít amit a szakma mond és ezt viszem tovább magammal - véli Eszter könnyeit törölgetve, aki megfogadta tovább küzd az álmaiért és az énekesnői karrierért.

Nincsenek megjegyzések