Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Klapka György halála - Így néz ki most Mary Zsuzsi sírja

Legendás szerelem volt az övék: Klapka György, a héten elhunyt üzletember és Mary Zsuzsi énekesnő már 18 éve elváltak, mikor a magánéleti problémákkal küszködő énekesnő 2011 szenteste öngyilkos lett.
A Story Magazin-nak még halála előtt nyilatkozó Klapka elmondta, most találta meg Mary Zsuzsi hozzá írt búcsúlevelét. Klapka a lánya számára szerette volna felújítani Mary Zsuzsi egykori lakását.

- Az átalakítás miatt sok bútort kidobtunk, pár festmény és egy régiségnek számító kis asztalka viszont az üzletembe került. A jelentéktelen bútordarabot átvizsgálta az egyik becsüsöm. Akkor találták meg az egyszerű, kockás lapot. Megdöbbentem, amikor rájöttem, hogy Zsuzsi búcsúlevelét tartom a kezemben. Nem vagyok szentimentális, a volt feleségem sírjához sem járok ki, ezt a levelet azonban megkönnyeztem - mondta Klapka.

Az üzletember a búcsúlevél teljes tartalmát nem árulta el, csak néhány sort idézett belőle:

"Köszönöm neked, hogy csodás gyerekeink lehettek. Te vagy az egyetlen akit igazán szerettem, aki a maga módján megbecsült és sohasem hagyott el...A lelkemben hozzád vagyok és leszek mindig hűséges"

Klapka, ahogy mondta, nem látogatta egykori szerelme sírját, most azonban mi a szomorú aktualitás apropóján megnéztük: a rendezett síron most is sok a virág:

Nincsenek megjegyzések