Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Lebénult a Rising Star énekesének arca

A Rising Starban feltűnt énekes, Fórizs Olivér pár hete orvoshoz fordult, ugyanis rettenetesen fájt a füle, ám nem vették komolyan panaszát, annyit mondtak neki, hogy be van gyulladva a füle, kezelje kamillával. Akkor tán maga sem gondolta, hogy sokkal súlyosabb a baj, melynek vége az lesz, hogy a fél arca lebénul.
- A helyzet egyre rosszabb lett, így egy jó hajnali angol szóbeli nyelvvizsga után ismét dokihoz fordultam, mert már az egész hátam és a fejem is fájt. A múltkori kedves néni ezúttal azt mondta: a csudába, ez egy fülherpesz. Mivel az erre felírt gyógyszer sem hatott, elmentem egy magánklinikára, ahol megállapították a Bell-féle arcbénulás tüneteit. Infúziós kezelést kaptam, de nem tudták megállítani a folyamatot: az arcom bal fele lebénult egy vacak herpesz miatt!

- Tudtam beszélni, de a szám bal széle nem igazán mozgott. Az éneklésről nem mondtam le, megtaláltam volna a módját, hogy folytassam, hiszen ez az életem. De meg sem fordult a fejemben, hogy úgy maradok, eldöntöttem, hogy meggyógyulok. Rossz volt tükörbe nézni, de muszáj volt, mikor tornáztattam – nyilatkozta az énekes a Borsnak.
Forrás: Blikk.hu

Nincsenek megjegyzések