Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Megdöbbentően őszinte vallomás. 2 hatalmas fordulópont is volt Tatár Csilla életében

Eddigi élete során több csoda is megesett már vele, melyekre a mai napig nem talált válaszokat.
Tatár Csilla Peller Mariannak Az utazás a lelked körül című műsorban beszélt arról, milyen misztikusnak vélt események történtek vele. A nézők péntek este láthattak a LifeNetwork csatorna műsorán - írj a Bors.

„Az első fordulópont a nagymamám halála volt, aki az egyik legfontosabb ember volt az életemben. Három évvel ezelőtt ment el. Az utolsó négy napot egy hospice házban töltötte, ahol mindennap csevegő partnert kaptak. Azt tudni kell, hogy az én nagymamám egy végtelenül racionális, ateista ember volt és valahogy a sors úgy hozta, hogy egy indiai asszony lett a csevegő társa. Elmesélte neki, hogy Indiában hogyan kezelik az elmúlást, mi történt az ő anyukájával… és ez a nagymamámat nagyon megérintette.

A második ilyen momentuma az életemnek az volt, amikor Balázst, a férjemet megismertem. Nagyon izgalmasan alakult, mintha sakkbábuk lennénk és felülről irányítottak volna minket. Egy egyszerű forgatással kezdődött minden, én voltam a riporter, ő a megrendelő. Barátok lettünk, de ezután másfél évig nem kommunikáltunk. Az előző házasságomban éltem, inszeminációm volt, ami után elvetéltem és egészségügyi kaparást végeztek. Ahogy kijöttem a kórházból, Balázs rám írt, hogy vagyok. Pont akkor. Visszaírtam, kösz jól, és újabb egy évig nem beszéltünk. Aztán lett egy beszélgetés, egymásba szerettünk és hihetetlen módon megfogant a kisfiunk… Azt hiszem, a lelkem mélyén tudtam, hogy Balázsnak szeretnék gyereket szülni.”

Csilla azt is elárulta, kisfia tanított meg ellazulni, előtte ugyanis nagyon paramami volt.

Nincsenek megjegyzések