Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Zimány Linda elárulta, mikor jön az esküvő és a gyerek

Zimány Linda elmondta, mikor szeretne férjhez menni és családot alapítani.
A Nagy Duett legdögösebb sztárja, a 31 éves Zimány Linda nemrég szakított párjával, Kedves Ferenccel. Egy ideig még úgy tűnt, nem tudják elengedni egymást, így a szépség nem volt nyitott egy új kapcsolatra. Mostanra azonban már jobban érzi magát és belevetette magát a tanulásba. A Lokálnak elárulta, milyen jövőt tervez magának, mikor szeretne férjhez menni, illetve belefogni a családalapításba.
"Foglalkoztat már a saját család gondolata, de még van egy elég komoly fordulópont az életemben: a szakvizsgám. A gyakorlatomból még két év hátravan, plusz egy év szakvizsgaidő, ami bár csak úgy repülnek az évek, mégis elég hosszú idő, és addig nem szeretnék gyereket. Magamat ismerve túl sok lenne ez nekem együtt, inkább szeretnék mindent szép sorjában" - mondta a lapnak Linda, majd folytatta.

"Egy kapcsolatban így is, úgy is kell egy-két év, hogy kialakuljon minden, és eljussanak a házasságig, majd utána gyereket vállaljanak. Ha most, 31 évesen megismerkedem valakivel, szerintem pont tökéletesen időben vagyok ezzel" - tette még hozzá, majd a vetkőzésre terelődött a szó.

Linda nem vetkőzik többet

Zimány Linda a beszélgetés során elmondta, nagyon sokat változott az utóbbi években, nem érzi úgy, hogy egy meztelen fotósorozat helyénvaló lenne. A műsor után csak a jogi karrierjével szeretne foglalkozni.
"Már csak olyan felkéréseket vállalok, ami szerintem egy 31 éves nő életébe belefér. Egy meztelen fotósorozatot már nem vállalnék el, azon már túl vagyok. Volt egy korszaka az életemnek, amikor a modellkedés meghatározóbb volt, de most már másfelé tartok. Eltelt tíz hosszú év, és ennyi idő alatt az ember sokat változik, mint ahogyan én is. Már nem vagyok annyira extrovertált, mindent kicsit máshogy látok" - árulta el Linda.

Forrás: Femcafe.hu

Nincsenek megjegyzések