Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Drámai, amit Pécsi Ildikó bejelentett

Komoly és megtisztelő felkérést kapott Pécsi Ildikó. Eszenyi Enikő, a Vígszínház igazgatója felkereste, hogy a felújított Padlás című musicalben játssza el a kéményseprő szerepét.
"Óriási öröm számomra, hogy gondoltak rám, köszönöm a társulatnak, hogy még mindig alkalmasnak találnak a szerepre. Kezdetben lelkes voltam, és örömömben szinte azonnal igent mondtam volna, a Vígszínház az egyik legkedvesebb teátrum számomra. 

Egyszer egy interjúban viccesen megjegyeztem, életem során már szinte minden karaktert eljátszottam, de a kéményseprő szerepe kimaradt, úgy tűnik, ezt ők is hallották. Az igazság az, hogy pályám során sok mindet lehetett rám mondani, de azt nem, hogy ne lennék felkészült és fegyelmezett. Elbizonytalanodtam, lehet, hogy nem tudnék már maximálisan teljesíteni. 

Annak idején természetes volt, hogy miután a darabokat nem játszottuk több szereposztásban, előadás nem maradhatott el. Ha kellett, fájdalomcsillapítókkal vagy anélkül, de sosem hagytuk cserben a közönséget. Nem akarom, hogy csalódjanak bennem, sem magamat, sem másokat nem szeretnék kellemetlen helyzetbe hozni - mondta el a szomorú hírt a Blikknek a Kossuth-díjas művésznő.

Nincsenek megjegyzések