Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Megszólalt a borzalmas családi tragédiáról a magyar színésznő

Hallani is borzalmas: Óvodából vitték a temetésére.
Balázs Andrea színésznőt Kasszás Erzsiként ismerte meg az egész ország. Ha rámézünk, egy mindig vidám, cserfes nőt látunk, akiről nem is gondolnánk, milyen borzalmas tragédia történt az életében. Eddig csak kevesen tudták róla, hogy egész életében milyen nagy fájdalmat hordoz a lelkében.

- 4 éves voltam, mikor meghalt a testvérem, aki 7 éves volt. Szörnyű autóbalesetben veszítette el az életét. Ott voltam a balesetnél, máig emlékszem arra a pillanatra, hogy egyszerre sokan lettek körülöttünk. Mikor már nem jött haza onnan, mindig azt kérdezgettem hol van? Szüleim nem hitegettek, elmondták, hogy nem jön haza többé. 

Máig emlékszem arra a napra is, mikor utolsó útjára kísértük a testvéremet, délelőtt még óvodában voltam és onnan vittek a temetésére. Belém ivódott édesapám arcszeszének az illata, amit akkor használt. Anyukám összeomlott és apukám lett a bástya. Onnantól kezdve ő tartotta össze a családot és öt helyen dolgozott, hogy mindenük meglegyen. Nekem a mai napig apám a példaképem – mesélte Joshi Bharatnak élete tragédiáját.

Nincsenek megjegyzések