Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hazugságot terjesztenek Zoltán Erikáról!

Ez nagyon durva.
Az énekesnőnek többen is felhívták a figyelmét arra, hogy egy fogyasztószer nevével, arcával és egy korábbi, életmódváltása kapcsán adott nyilatkozatával reklámozza a termékét.

Kirobbanó formában van Zoltán Erika, aki tudatos életmódváltásnak köszönheti, hogy visszanyerte évekkel ezelőtti egészségi állapotát. "Tudatosan és nagy odafigyeléssel készültem az életmódváltásra, Dr. Bagi Gabriella segítségével. A látványos fogyásomat nem egy csodaszernek köszönhetem, hanem az orvosilag kontrollált életmódválásomnak, melynek fontos része volt a táplálkozásom megreformálása is" - kezdte Zoltán Erika, akinek rajongói hívták fel a figyelmet arra a fogyasztószerre, amely az énekesnővel reklámozza termékét. 

"Épp Amerikában voltunk egy fellépésen, amikor az egyik rajongó felhívta a figyelmem arra, hogy az egyik fogyasztószereket forgalmazó cég a nevemmel reklámozza a termékét. Később többen is jelezték ugyanezt. Végül én magam is belefutottam a hirdetésbe, amelyben a nevemmel, arcommal és az egyik, életmódváltásom kapcsán adott interjúmmal reklámozzák a fogyasztószert. Szeretnék ettől elhatárolódni, sem a termékkel, sem a céggel nincs és nem is volt kapcsolatom. Nem próbáltam az általuk hirdetett fogyasztószert, ahogy más terméket, termékeket sem" - mondta az énekesnő, akit elkeserít a cég magatartása, mellyel megtévesztik a fogyni vágyó embereket. 

"Nagyon elkeserítő, hogy mindazok ellenére, hogy "lelepleződtek" és felszólítottam őket a jogsértő magatartás felfüggesztésére, még mindig nem hagyták abba a nevemmel, arcommal való reklámozást. Kérem, hogy senki ne dőljön be nekik! Amennyiben a hirdetés továbbra is elérhető marad megteszem a jogi lépéseket" - mondta a Sláger Best of műsorvezetője.

Nincsenek megjegyzések