Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hódi Pamela nehéz múltjáról vallott: felfedte egyik régi titkát!

Fájdalmas információt osztott meg a nagyvilággal.
A Vigyázat, szülővel vagyok című műsorban vallott gyermekkoráról Hódi Pamela. A modell édesanyjával látogatott el a műsorba, akik láthatóan nagyon szeretik egymást.

Pamela azonban egy rossz emléket megosztott a televíziós műsorban, ami a mai napig sokat jár fejében:

"Én soha nem találtam meg önmagamat. Nem értettem, anyu honnan tudta, hogy óvónő szeretne lenni, mert én sokáig nem találtam meg az utamat. Mindig azt éreztem, hogy van, ami érdekel, de az inkább a divat, nem pedig egy napi nyolc órás irodai munka" - mesélt múltjáról Pamela, aki azt is hozzátette, hogy azóta úgy érzi, megtalálta a neki való utat.

(Forrás: Ripost)

Nincsenek megjegyzések