Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Meg akarták ölni VV Anettet

Anett nem gondolta volna, hogy létezik valaki, aki megpróbál az életére törni. Azt mondja, most is inkább abban akar hinni, hogy valaki csak szórakozott vele, persze a történet ettől még nem lesz kevésbé ijesztő – írja a sorry! magazin.

- Néhányszor már felfigyeltem arra, hogy valaki követi az autómat. Nagyon sokat vagyok úton a munkám miatt, és többnyire egyedül utazom. Eleinte azt gondoltam, hogy csak képzelődöm, valójában senki nem követ, vagy figyel. Amikor először észrevettem, próbát tettem.

Lekanyarodtam többször is az útról, és az autó mindig jött utánam. Végül bementem egy helyre, és amikor kijöttem, már nem láttam az illetőt – kezdte a sorry!-nak az egykori villalakó.

- Ez többször is megismétlődött, de az a furcsa, hogy mindig más-más autó jött utánam. Ez tényleg elbizonytalanított. Aztán egyszer az egyik barátnőm is velem volt, és ő is észrevette, hogy egy autó távolról figyel bennünket.

Mivel többször is kaptam már olyan levelet, amelyben udvaroltak, azt hittem, ezekben az esetekben is hasonló dologról van szó. Néhány napja azonban éppen hazafelé tartottam, amikor észrevettem, hogy ismét jön utánam egy autó. Gondoltam, hogy lerázom. Sávot váltottam, hogy el tudjak kanyarodni.

Az illető azon nyomban mellettem termett, és egyre közelebb jött hozzám. Olyan volt, mint a filmekben. Tudtam, hogy le akar szorítani az útról. Gyakorlott vezető vagyok, de mégis nagyon nehéz volt uralkodnom a jármű felett. Komolyan megfordult a fejemben, hogy életveszélyben vagyok – magyarázta Anett, aki látta, hogy ki ült a másik autóban.

- Miközben megpróbált letolni, átnéztem hozzá. Egy rövid hajú napszemüveges férfi ült benne. Nem tűnt ismerősnek. Sajnos annyira megrémültem, hogy a rendszámát is csak részben tudtam megfigyelni. Egyre közelebb jött hozzám, végül teljesen leszorított az útról.

Szerencsére semmi nem volt az út mellett, így a szántóföldön meg tudtam állni. Azt hittem, hogy utánam jön, de továbbhajtott – mesélte a csinos lány, aki nem teheti meg, hogy ezentúl ne üljön autóba, ezért a rendőrséghez fordult segítségért.

Forrás: Új Ász

Próbáld ki te is az Alizetics Testszépítő és Egészségmegőrző Női Tornát.