Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Majdnem elvesztette értékeit Kamarás Iván

A színész egy csodás vitorlással és női legénységgel vett részt a Kékszalagon. Arra azonban nem számított, hogy lakáskulcsainak nyoma vész és ez beárnyékolja a rangos eseményt - tudta meg a Life.hu.

Iván kellemetlenül érezte magát a hajójuk fedélzetén, amikor őrült módjára kutatni kezdett, hogy rátaláljon elveszett kulcsaira.

"Vettem már részt vitorlás versenyen, de ez volt az első Kékszalagom, így kimondottan élveztem, hogy segíthetek a kapitánynak a hajón. A lányok eleinte nagyon lelkesek voltak, de amikor épp nem volt feladatuk, azonnal kifeküdtek napozni. Bevallom, a jó pillanatok mellett, volt néhány kellemetlen percem is. A lakáskulcsomat többnyire a zsebembe szoktam tenni. Mikor megszólalt a telefonom és felvettem, ösztönösen benyúltam a zsebembe, hogy a kulcsaim megvannak-e. Sajnos nem voltak. Azonnal leizzadtam és kétségbe estem. A táskám is a hajón volt, azt is átkutattam, de semmi. Pár perccel később rájöttem, hogy mindent a szálloda széfjében hagytam, de nekem húsz évnek tűntek ezek a pillanatok. Nagyon vicces látvány lehettem, ahogy túrok a zsebemben, rohanok a táskámhoz, kipakolok mindent, újra túrok a zsebemben, majd felvidul az arcom. Olyan lehetett, mint egy korabeli némafilm egyik igen rosszul sikerült jelenete" - mesélte a Life.hu-nak mosolyogva Kamarás.

Forrás: Life.hu

Próbálja ki Ön is az Alizetics Testszépítő és Egészségmegőrző Tornát.