Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Nótár Mary bemutatta eddig titkolt kedvesét

Az énekesnő három éve kötelezte el magát egy nyíregyházi fiatalember mellett, kapcsolatát azonban gondosan titkolja.

A milliókat kereső Nótár Mary kéz a kézben soha nem jelenik meg kedvesével a nyilvánosság előtt, mert úgy gondolja, kizárólag rá tartozik, ki a párja. A Story magazinnal azonban kivételt tett, és mesélt szerelméről, akitől 80 kilométer választja el.

Mary és Sándor megismerkedése filmbe illően véletlenszerű volt. "Miskolcon élek, és Nyíregyházára utaztam ruhát vásárolni - meséli az énekesnő. - Egy ismerősöm ajánlott egy üzletet, ahol állítólag nekem való, kicsit különlegesebb holmik vannak. A butikban találkoztam Sándorral. Kiderült, hogy az édesanyjáé a bolt." A fiatalember egyébként fodrász a szabolcsi megyeszékhelyen, és mint mondja, véletlenül járt aznap a családi üzletben. "Földbe gyökerezett a lábam, amikor megláttam Marikát, akit én azóta is csak így szólítok - veszi át a szót a férfi. - Mondtam is magamban, ez a lány sokkal szebb életben, mint a tévében. Pedig már a képernyőn látva is nagyon tetszett. Meglepően közvetlenül viselkedett, nem éreztette, hogy ő a híres énekesnő. Fogalmam sincs, miért, de azonnal éreztem, hogy ebből nem futó ismeretség, hanem egy sokkal mélyebb kapcsolat lesz..." Fél év azért kellett, mire a fiatalokból egy pár lett.

Forrás: Story Online

Próbálja ki Ön is az Alizetics Testszépítő és Egészségmegőrző Tornát.