Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Lilu: "Alföldi rengeteg pluszt ad"

Idén először vezeti az X-Faktort Lilu, aki a válogatások és a Mentorok Háza idején olyannyira közel került a versenyzőkhöz, hogy olykor még a próbaterembe is ellátogat hozzájuk. A műsorvezető azt ugyan nem árulta el, hogy kik a kedvencei, arról azonban beszélt, hatalmas megtiszteltetés számára, hogy Alföldi Róberttel dolgozhat.

"Természetesen vannak, akik közelebb kerültek hozzám az előző fordulók során, hiszen az emberi tényezőket, a szimpátiát nem lehet kikapcsolni" - magyarázza Lilu, amikor arról kérdeztük, milyen viszonyban van a versenyzőkkel.

"Sokat vagyok velük, van, akinek az érzelemgazdagsága, van, akinek a humora vagy éppen a kitartása fog meg. Ezek nagyon fontosak, hiszen mint ahogyan a mentorok is sokszor hangsúlyozták, az X-Faktor nem csupán a hangról szól, hanem a személyiségről, a pszichés kvalitásokról is. Fontos például, hogy a későbbiekben hosszú távon hogyan bírják a terhelést. Az, hogy mindannyian kiválóan énekelnek, alap, már a Mentorok Házába is csak olyanok jutottak be, akik rendkívül muzikálisak" - meséli a műsorvezető, aki azért annyit elárult, hogy a Tóth Gabi csapatából kieső Ricsit vagy az Ekanem Bálint vezette Speak up!-ot nagyon sajnálta.

Lilu a mentorokkal való kapcsolatáról is beszélt a Life.hu-nak. "Szikora legendás zenész, Geszti Pétert és Tóth Gabit még a vivás korszakomból ismerem, imádom őket. Alföldi Róberttel azonban személyesen itt találkoztam először. Őrületesen boldog vagyok, hogy vele dolgozhatok. Mindig is tiszteltem, szerettem a munkásságát, rendkívüli színházi szakembernek tartom. Most azonban ehhez egy emberi pluszt is kaptam, jó nézni, milyen szeretettel, odafigyelve foglalkozik a mentoráltjaival" - áradozott Lilu.  "Azt hiszem, egyébként engem is kedvel. De kérdezd meg tőle!" - folytatta. "Ugye, szeretsz, Robi?" - szólt oda az X-Faktor próbatermébe éppen megérkező rendező-színésznek a csinos műsorvezető.
 
Forrás: Life.hu