Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szépségkirálynővel jár Gájer Bálint

Két hónapig titkolta szerelmét Gájer Bálint (33). A Voice énekesét a napokban kapták lencsevégre, amint egy csinos, hosszú barna hajú lánnyal randevúzott, és a kettejükről készült friss képek arról árulkodnak, dúl a szerelem.

– Bálint egy szál vörös rózsával érkezett az étterembe, ahol a dekoratív lány várta. Csókkal köszöntötték egymást, majd a vacsora közben is folyamatosan csókolóztak, ölelkeztek, nagyon aranyosak voltak – meséli lapunknak informátorunk, aki lencsevégre kapta a párt, és akinek természetesen jár a tízezer forint a fotókért.

Lapunk megkereste Gájer Bálintot, hogy mesélje el, ki is ez a lány, és valóban egy új szerelem kezdődött-e az életében.

– Nem szerettem volna erről idáig beszélni, de nem bujkálunk tovább – kezdte az énekes, aki azt is elárulta, hogy kedvese, Ötvös Brigi (21) a Miss International Hungary 2013 szépségverseny győztese.

– Brigit akkor ismertem meg, amikor július közepén készültünk a klipforgatásomra, és csinos lányokat kerestünk statisztáknak az Értem jött a nyár című dalomhoz. Ő is beküldte az önéletrajzát, s nekem már akkor megtetszett – meséli a Voice egykori énekese, aki a klipben csónakázik Brigivel.

– A forgatás után egyből megkerestem az egyik közösségi oldalon, és elkértem a telefonszámát, aztán elhívtam randevúzni. Nem ment azonban egyszerűen a dolog, mert Brigi vidéken él, csak ritkán járt Budapestre, de amikor a szépségversenyre készülve pár napot itt töltött, azonnal megkerestem. Nagyon büszke vagyok rá, mert amellett, hogy modellkedik, gazdasági főiskolán tanul, és örülök, mivel nagy álma teljesült azzal, hogy szépségkirálynő lett – áradozott Bálint, aki mindenben támogatja kedvesét, hiszen Brigi a télen Japánban, a világversenyen képviseli majd hazánkat.

– Szeretném, ha sikerülne szép helyezést elérnie Japánban – tette hozzá Bálint, akinek kedvese elárulta, ő már korábban kiszemelte magának az énekest. Éppen ezért jelentkezett a videoklipcastingra.

– Szeretem, amit csinál, imádom, ahogy ért a zenéhez – tette hozzá Brigi. – Intelligens, gondoskodó férfi, aki hamar le tudja venni a lábáról a nőket, engem is sikerült – vallotta be a szépség.

Forrás: Blikk.hu