Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kiteszik az After X-ből Csobot Adélt?

Nem volt túl sok ideje egymásra a párnak, egyelőre szétköltöztek egymástól, de még nem tudják, mit hoz a jövő.


Mint arról korábban már beszámoltunk, Csobot Adél és Istenes Bence nemrégiben szétköltöztek. Bence azt mondja, kevés idejük jutott egymásra, Adél pedig azt, hogy elhidegültek egymástól, abban azonban mindketten egyetértenek, hogy nem tudják, mit tartogat kettejüknek a jövő. Adél néhány napja ráadásul drasztikusan megváltoztatta a külsejét, és most dögös vörös hajkoronával hódít.

"Az átalakulás és a változás szót mindenképpen szeretném kerülni, mert nincs szó semmiféle változásról, ugyanaz a Csobot Adél vagyok. Arról van szó, hogy mindig is vágytam arra, hogy valamilyen más színű legyen a hajam. Mindenkinek tetszett a vörös, megkérdeztem anyukámat és a barátnőmet is, nem volt ellenvetés. Szerintem ez abszolút belefér" - mesélte a Reflektorban Adél.

Az énekesnő arra a pletykára is reagált a műsorban, hogy a szakítás után nem vezetik majd együtt Bencével az After X-et.

"Nyilvánvalóan nagyon nehéz helyzet, amikor a volt párod ott áll melletted, és úgy kell dolgoznod vele együtt, mintha csak munkatársak lennétek. Én azt gondolom, hogy Bence is és én is felnőtt emberek módjára teljesen logikusan kezeltük ezt a helyzetet. Szó sincs róla, hogy én ezt a dolgot nem szeretném tovább csinálni, én ezt elvállaltam, és szeretném végig vinni. Nem gondolom, hogy ezek után bármiféle probléma vagy súrlódás lesz" - tette hozzá Adél.

Forrás: Story Online