Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Majka - másfél évig drogoztam

Őszintén vallott múltjáról Majoros Péter. A Sztárban sztár legkeményebb zsűritagja saját magánéletéről tálalt ki a TV2 Frizbi Hajdú Péterrel című szerda esti műsorának felvételén, ahol elárulta: drogozott.

Nem büszke rá, de könyvében drogos időszakáról is vallott Majoros Péter.

- Volt egy olyan másfél év, amikor én is, mint szerintem az ország 80 százaléka a fiatalság körében, kipróbált bizonyos dolgokat. Volt egy olyan erős másfél év, amikor mindenféle dolgot csináltam. De nem függő lettem, mert amikor elértem azt a szintet, hogy jobb volt a szórakozás azzal, mint anélkül, akkor azt mondtam: ez így nem működhet - árulta el Majka, aki azt mondja: 16 éve a drogok legnagyobb ellensége, s ma már nem próbálná ki őket.

- Eszembe nem jutna, meg is halnék szerintem. Félek is tőle konkrétan. Nem is tudom, hogy fiatalon hogy tudtunk ilyet csinálni - vélekedett a szabadszájú rapper, aki az alkoholra azonban nem mondott ilyen egyértelmű nemet.

- A pia az megy, piázni jó - mondta Hajdú Péternek.

Forrás: Stop.hu