Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Németországban is imádják Varga Alexát

A tavalyi év hazai playmate-jének minden álma valóra vált, mert bekerült a németországi nyuszilánykereső verseny döntőjébe. A sikerre azonban ráment a kapcsolata...

Varga Alexának, aki a TV2 Összeesküvők című műsorában is szerepelt, óriási lehetőséget jelent a németországi szereplés. Modellkarrierje ezután felfelé ívelhet és rengeteg új kapu nyílhat meg számára - tudta meg a Blikk.

"Ez az a szakma, amit szívvel-lélekkel tudok csinálni, mert egyszerűen szeretem! Minden álmom az volt, hogy elismert modell legyek. Nem vagyok szégyenlős, ezért a vetkőzés nem okoz gondot, ráadásul most már olyan sok aktfotózáson vettem részt, hogy egyáltalán nem vagyok zavarban. Izgatott vagyok, vajon mi vár rám a nyuszis versenyen, most már szinte alig vagyok itthon, rengeteg időt töltök Németországban. Sajnos az álmomra, vagyis arra, hogy híres legyek, ráment a párkapcsolatom is, viszont szingliként legalább nincs lelkiismeret-furdalásom, amiért járom a világot" - mondta a nagy karrier előtt álló modell.

Forrás: Life.hu