Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Romantikus lánykérés adásban

Senki nem gondolná, hogy még az Éjjel-Nappal Budapest keménykötésű Joe-ja is fél valamitől, de bebizonyította, hogy szerelméért mindenre képes!

Éjjel-Nappal Budapest Joe-ra mostanában erősen rájár a rúd. Egy gyenge pillanatában megcsalta rózsaszín mániás barátnőjét, Barbit, majd a harmadik fél bosszúhadjáratot indított ellene. Végül nem volt más választása, minthogy mindent bevalljon szerelmének. A történtek után a pár szakított, viszont a tetkós rosszfiú nem az a "könnyen feladós" típus. Szerelme kedvéért szembenézett gyerekkori félelmével és lovon kérte meg a lány kezét - írja a Blikk.

"Kilencéves lehettem, amikor édesapámmal kimentünk lovagolni egy tanyára, és ledobott a ló. Elájultam, és kórházba is vittek, szerencsére nem tört el semmim, de tizenöt év után mertem csak újra elmenni egy barátommal, hogy lovagoljak. Amikor már láttam, hogy nem tudom irányítani az állatot, inkább leszálltam róla. Bízom benne, hogy Barbinak meglágyul a szíve, és megbocsát nekem, ha látja, mennyire elszánt vagyok, hogy visszakapjam őt" - mesélte a lapnak Joe. Azt, hogy a lány igent mond-e, a csütörtök esti adásból kiderül.

Forrás: Life.hu