Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Megfiatalodik párja mellett Kiszel Tünde

Kiszel Tünde fél évvel ezelőtt minden bizonnyal még nem gondolta volna, hogy esténként tinédzsereket megszégyenítő módon veti bele magát a Pesti éjszakába. Ma viszont új kedvesével, az egyetemista Bodzás Szabolccsal nem ritka, hogy éjszakába nyúló mozizást, véget nem érő Duna-parti sétát, vagy éppen aktív sporttevékenységeket iktatnak be a programba.
 
"Úgy érzem, hogy egyenesen megfiatalodok Szabolcs mellett. Csupa olyan dolgot csinálunk együtt, ami nekem újdonságnak számít, de nagyon élvezem" - kezdi a StoryOnline-nak Kiszel Tünde, aki mostanság egyre több időt tölt együtt hódolójával. "Nincs időm elhagyni magam mellette, az biztos! Rendszeresen járunk sportolni, kerékpározni, uszodába, moziba, színházba, és spontán programokat is szervezünk. Mindig kitalál valamit, amivel kényeztethet engem, ez nagyon hízelgő" - tette hozzá a naptárdíva.

Tünde olyannyira hozzászokott a pörgős életmódhoz, hogy már akkor is jobban keresi az izgalmakat, ha egyedül van.

"A hétvégét egy zsámbéki wellness hotelben töltöttem, ahol a Little Miss Hungary gyermekszépségverseny mezőnyét készítettük fel a nagy megmérettetésre. A munka mellett azért volt egy kis időm magamra is: az eddig megszokott lazítás és pihenés mellett most azon kaptam magam, hogy mindenféle újdonságot kipróbáltam. Például bowlingoztam is, pedig eddig életemben soha nem tettem ilyet" - árulta el nevetve a naptárdíva, akinek annyira megtetszett a játék, hogy a jövőben is szívesen ragad majd golyókat.

Forrás: Story Online