Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Miniszter előtt került kínos helyzetbe Csisztu Zsuzsa

A volt tornász élete legkellemetlenebb emlékét köszönheti egy bablevesnek és egy miniszternek...
 

Csisztu Zsuzsa Majka műsorában, a NaNee!-ben vallott sok-sok évvel ezelőtti kínos emlékéről.

"Tizennégy éves voltam, és az akkori magyar élsport vezetője, Buda István sportminiszter meglátogatta a KSI-t, ahol én tornáztam. Jött Buda elvtárs és mindenki megmutatta, amit tud. Én föllendültem kézállásba, és elkezdtem ezt a nagyon nehéz erőelemet, miközben rettentően igyekeztem azon, hogy a lehető legjobbat nyújtsam és mindet beleadtam. De ebédkor az iskolában babfőzelék volt, és óriásit dörrent a dolog" - mesélte Csisztu Zsuzsa a műsorban.

Forrás: Story Online