Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Iszak Eszter: mesés volt az egész

Remekül indult az év Iszak Eszternek, a Viva TV műsorvezetőjének. Párja, Dobrády Ákos az álmai útjával lepte meg: eljutott Amerikába.

"Azt hiszem, az utazásaim során tanultam meg értékelni az élet ritka ajándékait. Mindig óriási élményt jelent, amikor beledughatom a kezem a tengerbe, a homokba, megsimogathatom egy pálmafa leveleit. Gyerekkorom óta egy amerikai útról álmodoztam. Ákos tisztában volt vele, ezért a születésnapomra ezzel a fantasztikus nyaralással lepett meg. Előző életemben biztos, hogy Amerikában éltem, hiszen amikor leszálltunk a géppel, úgy éreztem, mintha hazaérkeztem volna. Mesés volt az egész, csodálatos élményekkel gazdagodtam" - mesélte a Joker Magazin újságírójának Iszak Eszter, aki el tudná képzelni azt, hogy a távoli jövőben Amerikában éljenek.

A modell-műsorvezetőt zenész párja Costa Ricába is elvitte, ahol megkérte a kezét.

"Annyit elárulhatok, hogy enyém volt a világ legromantikusabb lánykérése. De a többi maradjon a mi titkunk..." - mondta rejtélyesen Iszak Eszter.

Forrás: Sztárklikk