Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kiss Ramóna bajba került

A Barátok közt Szentmihályi Zsófiját tizenkét éve naponta láthatjuk a képernyőn. Szó szerint a nézők szeme előtt nőtt fel. Sorozatunkból kiderül, a 29 esztendős szépség és karakterének temperamentuma nagyon hasonló - írja a Bors.

Kiss Ramóna nem csak az óvodába, de az iskolába is nehezen illeszkedett be. Ám ezért nem ő volt a hibás, egyszerűen csak félreértelmezték a viselkedését a pedagógusok.

Mindössze annyi történt, hogy találtam egy doboz gyufát az iskola udvarán. Aztán a barátnőmmel, Nagy Katival a faleveleket gyújtogattuk egyesével. Szerencsére csak füstölt, nem gyulladt meg. Azonnal bevittek az igazgatói szobába és kérdőre vontak, hogy miért akartam felgyújtani az iskolát. De én kitartottam és egy szót sem voltam hajlandó szólni, egészen addig, amíg az apukám meg nem érkezett.

Nagyon zokon vettem, hogy ennyire megszidtak, nem éreztem jól magam az iskolában, ezért másnap óra helyett átmentem a szomszédos kis közértbe Donald-rágóért. Természetesen az eltűnésem óriási pánikot keltett. Újra behívták az apukámat - mesélte nevetve a Barátok közt sztárja, akivel ezek után komolyan elbeszélgetett az édesapa, és ez az adag lelkifröccs egészen ötödik osztályig ki is tartott. Ám ekkor a kis Rami bekerült a sportiskola röplabdacsapatába a nagylányok közé.

Forrás: Sztárklikk