Egyelőre nem lesz Éden Hotel 3
Jó nézettséggel ment az első két széria, a saját gyártású műsorok közt rekordot is szállított, de egy éven belül aligha indul az újabb menet.
Nem indul el az Éden Hotel harmadik szériája 2013 tavaszán - értesült az [origo]. A korábbi évadokra ilyenkor már bőszen castingoltak, őszre nagyjából meg is voltak a szereplők, a stáb pedig január és március közt forgatott. A harmadik szezon szervezésének egyelőre nincsenek jelei, valószínűleg a csatorna sales-csapata azon töpreng, miképp tudná kigazdálkodni azt az 1,4 millió euró körüli összeget, amibe egy 12 hetes, napi adásokkal bíró évad kerül (ez csak a gyártás, más markentingköltséggel is számolni kell). A Viasat3-nak a stabil harmadik helyhez szüksége lenne egy napi, saját gyártású, 8-10 százalékos nézettséget hozó műsorra, mert a Cool gyakran elé kerül, és a Film+ is erős vetélytárs a középmezőnyben. Az Éden Hotel 2 a célcsoportban 12,6 százalékos közönségaránnyal búcsúzott, ez több mint a duplája volt a Viasat3 akkori átlagának.
Farsang Péter vezérigazgató az [origo] érdeklődésére elmondta, hogy nem feledkeztek meg a műsorról. "Nagyon szeretnénk, ha folytatódni tudna a soron következő, harmadik évaddal, hiszen már az első két évad is elképesztően népszerű volt, és a csatorna meghatározó műsorává vált. Egyelőre még túl korai arról bármi biztosat mondani, hogy az újabb Éden Hotel mikor kerülhet majd a képernyőre, de a lehetőségeket elemezve dolgozunk a reményeink szerinti mielőbbi folytatáson."
Nem indul el az Éden Hotel harmadik szériája 2013 tavaszán - értesült az [origo]. A korábbi évadokra ilyenkor már bőszen castingoltak, őszre nagyjából meg is voltak a szereplők, a stáb pedig január és március közt forgatott. A harmadik szezon szervezésének egyelőre nincsenek jelei, valószínűleg a csatorna sales-csapata azon töpreng, miképp tudná kigazdálkodni azt az 1,4 millió euró körüli összeget, amibe egy 12 hetes, napi adásokkal bíró évad kerül (ez csak a gyártás, más markentingköltséggel is számolni kell). A Viasat3-nak a stabil harmadik helyhez szüksége lenne egy napi, saját gyártású, 8-10 százalékos nézettséget hozó műsorra, mert a Cool gyakran elé kerül, és a Film+ is erős vetélytárs a középmezőnyben. Az Éden Hotel 2 a célcsoportban 12,6 százalékos közönségaránnyal búcsúzott, ez több mint a duplája volt a Viasat3 akkori átlagának.
Farsang Péter vezérigazgató az [origo] érdeklődésére elmondta, hogy nem feledkeztek meg a műsorról. "Nagyon szeretnénk, ha folytatódni tudna a soron következő, harmadik évaddal, hiszen már az első két évad is elképesztően népszerű volt, és a csatorna meghatározó műsorává vált. Egyelőre még túl korai arról bármi biztosat mondani, hogy az újabb Éden Hotel mikor kerülhet majd a képernyőre, de a lehetőségeket elemezve dolgozunk a reményeink szerinti mielőbbi folytatáson."
Nincsenek megjegyzések
Megjegyzés küldése