Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Evelin lett Miss Október

Pécs – Szinte nem is volt kérdés olvasóink számára, hogy október havában melyik gyönyörű hölgyet válasszák a hónap szépének.


Aubert Evelin (25) ugyanis olyan hihetetlen fölénnyel győzött, hogy igen nagy esélye van a végső győzelemre is, ami állítása szerint régi nagy álmát váltaná valóra, hiszen a CKM címlapjával igazi glamour modellé válhatna.

– Nagyon örülök neki! Főleg annak, hogy ilyen fölénnyel sikerült nyerni, ráadásul még nem is szóltam a barátaimnak, hogy szavazzanak rám, úgyhogy kizárólag az olvasók döntöttek arról, hogy engem választanak a hónap szépnek – mondta a Blikknek Evelin, aki azt is elárulta a győzelemmel járó százezer forintot a költözésére fogja fordítani.

– Ahogy azt már korábban is említettem, szeretnék felköltözni a fővárosba, mert itthonról, Pécsről elég költséges fotózásokra járni. Tisztában vagyok azzal, hogy ekkora összeg azért nem elég, de pótolom vele azt, amit eddig összegyűjtöttem - mondta Evelin, akinek nem titkolt célja, megnyerni az idei Blikk szépe választást, az egymilliós összeg mellett ugyanis, régi álma teljesülne a CKM fotózással.

Nincsenek megjegyzések