Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Mentő vitte el Koltait a színházból

Mentővel szállították kórházba Koltai Róbertet, amikor egy kaposvári színházi előadás alkalmával rosszul lépett a színpadon, és bokaszalag-szakadást szenvedett.

– Úgy éreztem, hogy az utolsó mondatomban kicsit keményebbre kell vennem a figurát, jobban ki akartam mutatni a gyűlöletemet. Nagyon határozottan megindultam kifelé, csak a bokámat felejtettem bent a színpadon. Ezután még 50 métert kellett volna szaladnom vissza a tapsig, de nem tudtam ráállni a lábamra, szétszakadt a bokaszalagom.

Azt hittem, meghalok, őrjítő fájdalom hasított belém – mondta a Life.hu-nak a népszerű színész, aki a hatalmas kínok közepette is mindent megtett azért, hogy a közönség semmit se vegyen észre rosszullétéből, és minden néző az előadás utolsó másodpercéig zavartalanul élvezhesse a darabot. Amint összehúzták a függönyt, már vártak rá a mentők. Az orvosok ollóval vágták le róla a cipőt, majd begipszelték a lábát.