Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szepesi Nikolett a legdurvább részeket le sem írta

Szepesi Nikolett, amikor a karrierje újrakezdésekor kénytelen volt azzal szembesülni, hogy hiába hajt az edzéseken, nem indulhat Londonban az olimpián, akkor úgy döntött: nekikezd körmölni vonalas spirálfüzetébe, hogy aztán könyv legyen belőle. A Like magazinnak adott interjújában azt is elárulta, még korántsem írt ki mindent magából.

Amikor a Könyvhéten dedikált, őrök vigyáztak Nikolett testi épségére.

- Nem vagyok félős típus, de ez egy szókimondó könyv lett. A megjelenését követően a rengeteg gratuláció mellett nem maradtak el sajnos a fenyegető kommentek sem. Ezért a kiadóval közösen úgy döntöttünk, hogy a saját biztonságom érdekében jobb lesz, ha a nyilvános eseményeken testőrök vigyáznak rám. Egy biztos, én az igazat írtam le, ha emiatt pedig félnem kell, az nem engem minősít - hangsúlyozza Szepesi Nikolett, aki három és fél éve párkapcsolatban él.

- Prűd lettem, én, a szexmániás. A pályafutásom után ismerkedtünk meg a kedvesemmel, kezdtünk kapcsolatot építeni és komolyra fordultak a dolgok kettőnk között. Sorsszerűnek éreztem, mert akkor nem voltam a legjobb passzban. A könyvet nem olvasta, de mindent tud rólam. Az elején megbeszéltük, hogy mire számíthatunk, és teljesen mellettem áll. Jobban is bírja a gyűrődést, mint én. Volna még mit írni, de azokat a sztorikat meghagyom magamnak. Biztos, hogy tudnék még mit mesélni. A legfontosabbakat azonban kiírtam magamból - mondja az egykori úszónő, aki a Like magazinban többek között válaszol arra a kérdésre is, hogy volt-e olyan a pályafutása során, amit megbánt.

Forrás: Stop.hu