Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Egy edzést sem hagy ki Kammerer Zoltán

Sokszor csak egy sörre és egy lángosra vágyik a Balaton partján Kammerer Zoltán. A háromszoros olimpiai és háromszoros világbajnok kajakozónak az elmúlt 26 évben egyszer sem volt egy igazi nyara, hiszen mindig edzőtáborokban készült a versenyekre.
 

A sportoló egész élete a küzdelemről szól, mint mondja, már a megszületése is egy erőpróba volt számára. Szily Nóra ezúttal Kammerer Zoltánt invitálta egy feketére. "Megtudtam a valós történetet a világra jövetelemről!" - mondta Kammerer Zoltán a LifeNetwork tévé "Egy kávé Szily Nórával" című műsorában. A háromszoros olimpiai és háromszoros világbajnok kajakozó azt meséli, hogy már a megszületése pillanatában megcsapta a versenyszellem.

"Apukám kifejtette, hogy nekem mindig is a küzdelemről szólt az életem. Ugyanis amikor megszülettem, nem sírtam fel, tehát majdnem megfulladtam! Lehet, hogy akkor kaptam egy olyan jelet, ami azóta is végigkísér!"

Olyannyira, hogy már kilencévesen kijelentette: egyetlen edzést sem fog kihagyni egy randevú miatt! Ígéretét pedig azóta sem szegte meg, szerelméül a kajakozást választotta. Kammerer Zoltán egyelőre nem érzi úgy, hogy "elővegye a B tervet": "Az eszem azt diktálja, hogy legyen családom, legyen végre magánéletem, ehhez viszont le kellene mondanom életem szerelméről, a kajakozásról! De ez az idő még mindig nem jött el..." - tette hozzá a sportoló, aki családjával majd egy tanyán szeretne élni és állatokat tenyészteni.