Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Zalatnay Cininek megint nincs elég pénze

Zalatnay Saroltának szinte minden nap eszébe jut: génjeiben hordozza a rákot. Tíz évvel ezelőtt szembenézett a halállal.

- Sajnos, az ördög soha nem alszik. Azok az emberek, akik már megküzdöttek ezzel a gyilkos kórral, köztük én is, nem késlekednénk, azonnal cselekednénk, ha tudnánk, életmentő lehet egy azonnali, drasztikus beav

- Rossz érzés félelemben élni! Petefészekrákom volt. Egy nagyon súlyos, megrázó műtéten estem át. Megviselt lelkileg és fizikailag is. És az a legszörnyűbb, hogy mindig ott az eshetőség, hogy újra felbukkan. Hajlamos vagyok rá. Nem szeretném, ha a lányom, Niki édesanya nélkül nőne fel. Addig szeretném támogatni, amíg csak lehet, és nem akarom engedni többé, hogy bármilyen kór ledöntsön a lábamról - hangsúlyozza az énekesnő, akire nyáron sok fellépés vár. Ilyenkor a zene feledteti vele félelmeit, csak a rajongóira és a színpadra koncentrál.

Forrás: Stop.hu
atkozás, mint akár egy szükséges mellamputáció Angelina Jolie-nál. Felvállalom, hogy bizony én is átestem nőgyógyászati műtéten, én sem menekültem meg a rák elől. Édesanyám és édesapám is ebbe halt bele, így fokozottan veszélyeztetett vagyok - mondja a sorry! magazinnak Zalatnay Sarolta, akinek ha lenne elég pénze, azonnal teljes körű vizsgálatra menne.