Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Détár Enikő: "Nem vettem észre, hogy van egy harmadik"

Rékasival való válásának bejelentése után Détár Enikő most először, a Storynak adott interjút a magánéletéről.

Détár Enikő azóta nem nyilatkozott senkinek a magánéletéről, hogy Rékasival májusban bejelentették, külön folytatják. A színésznő azonban most megtörte a csendet, és a Story magazinnak négy oldalas exkluzív interjút adott, amiben többek között arról is beszélt, hogy sokáig nem vette észre, hogy van egy harmadik is...

"Klassz család voltunk, két okos gyereknek adhattam életet. Mindkettőnknek voltak egyéni ambíciói és sikerei. Mindezeket köszönöm a sorsnak és Karinak is. Miért is gyanakodtam volna? Nem vettem észre, hogy van egy harmadik" - mondta a színésznő a Storynak, majd a kérdésre, hogyan reagált a felfedezésre, így folytatta: "Rákérdeztem, Kari pedig őszintén válaszolt, elmondta az igazságot. A barátaim már rövid idő után azt mondták: 'Enci, lépj tovább'. De tiszteletben tartották az érzéseimet."
 
Forrás: Story Online