Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Krasznai Tünde előbb kórházba került, majd tarolt

Az érte aggódok megnyugodhatnak, Krasznai Tündét hiába kellett kórházba szállítani, jól van. Sőt még egy remek produkcióra is futotta tőle szombaton.

Még a pénteki x-faktoros főpróbán kibicsaklott Krasznai Tünde bokája, így a később fájdalmakkal küzdő énekesnőt kórházba szállították, ahol megröntgenezték. az érte aggódok megnyugodhatnak, nincs nagy baj. "Péntek délután a közös próbánk volt, én egy tizenkét centis, magas talpú cipőben voltam, és nem figyeltem magamra a mozgás során. Kicsit nagyobbakat léptem a kelleténél, és meg is történt a baj, kibicsaklott a bokám. Akkor még szinte semmit sem éreztem, csak később - nyilatkozta az énekesnő. A kórházban megröntgenezték a lábamat, és szerencsére azt állapították meg, hogy nincsen törés, csak egy erős ficam."

Nem voltam ott, amikor a baleset történt, így csak később értesültem a dologról - mondta el mentoráltjáról Geszti Péter. Először pipa lettem, de közben nagyon meg is ijedtem, mert Tünde hangulata nagyon változékony, és nem tudtam, hogy birkózik meg ezzel az élethelyzettel. Szerencsére jól kezelte."

Krasznai Tünde egyébként a Vaya Con Dios világslágerével a Don’t Cry For Louie-al érkezett. Ha már érkezett tarolt. A pénteki események láthatóan nem nagyon zavarták meg az énekesnőt, aki a közönség mellett a zsűri fejét is megbolondította. Dívaságot nem lehet megtanulni, dívának születni kell” - mondta róla elismerően Szikora Róbert.

Forrás: Napiász Online