Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Terhes párjával pucérkodott Berki - fotók

Az összes ruháját ledobta Berki Krisztián, aki várandós menyasszonyát egy pikáns fotózással lepte meg. A bevállalós gyúrós elárulta, a nyuszis magazinnak is megmutatná férfiasságát.

Berki Krisztián nem mindennapi ajándékkal lepte meg kedvesét: Pamela terhességének utolsó heteiben egy erotikus fotózásra vitte el őt.

A volt Fradi-vezér és párja szerette volna megörökíteni életük egyik legjelentősebb eseményének utolsó szakaszát – néhány héten belül ugyanis boldog szülők lesznek. A fotózáson azonban a korábban modellkedéssel is kacérkodó Pamelát lekörözte a párja.

– Krisztián mondta, hogy nem a szokványos terhes-kismamás sorozatot szeretné, hanem egy picivel többet. Szeretett volna benne pikantériát, erotikát, meghittséget. Érthető, hogy állapotára való tekintettel ezúttal Pamela volt a bátortalanabb, Krisztián azonban úgy járt-kelt anyaszült meztelenül, mintha egy lakatlan szigeten hajótöröttként létezne – mesélte Baksa Norbert fotós.

– Nem okoz gondot a meztelenkedés, sportoló voltam, a szertáros, a takarítónő is látott már így. Ebben a közegben ez természetes, megszoktam – mondta a Borsnak a TV2 Édes élet című műsor szereplője.

– Korábban nem készültek rólam aktképek. Sőt amikor csajoztam, még csak véletlenül sem küldtem senkinek intim képeket. Én meg kéretlenül is kaptam őket. Mindig ügyeltem arra, hogy a csajokkal a lehető legkevesebbet kommunikáljak írásban, hogy később ne hozhassanak kellemetlen helyzetbe – árulta el csajozási trükkjét.

A Bors kérdésére minden­esetre nem titkolta, nem tartaná rossz ötletnek, ha első férfiként ő pózolhatna meztelenül a nyuszis magazin címlapján.

– Igen, bevállalnám. De csakis annak a magazinnak – mondta Berki.