Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Elolvadt kislányától Berki Krisztián

A macsó apuka bevallotta, katartikus élménye volt, amikor újszülött gyermekét először a karjába foghatta.

Ahogy a Life.hu is megírta, az Ausztriában síelő Berki Krisztián helikopteren érkezett a kórházba, ahol kedvese, Pamela már vajúdott. A sportoló a TV2 Aktív című műsorában vallotta be, milyen felemelő érzés volt kislányát, Natasa Zselykét először a kezében fognia.

"Mikor megláttam Pamelát a szülőszobán vajúdni, láttam a szemében, mekkora biztonságot nyújt neki, hogy mellette vagyok. Abban a pillanatban eldöntöttem, végig mellette maradok a szülés alatt is. Furcsa pillanat volt, amikor a kislányomat a kezembe adták. Közben néztem a párom és valami leszakadt bennem, nem tudom megmagyarázni, mi történt ott velem" - mesélte Krisztián, akinek valószínűleg ekkor esett le, hogy édesapa lett. "Időm sem volt feldolgozni a történteket, mert azonnal elvitték orvosi vizsgálatra a csecsemőt" - magyarázta az apuka.

Forrás: Life.hu