Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Alekosz - Az 55 kilós nők nagyképűek

Hatalmas változáson ment át a ValóVilág 4 győztese. Alekosz a Life.hu-nak nyáron megígérte a 8-10 kilós hízást és tartotta is a szavát.

Nagy Alekosz nyáron a gasztronómiai kalandozásokba kezdett és akkor azt mondta biztos benne, hogy felszalad rá jó pár kiló.

„Egyelőre 5 kilót híztam. 76 kilóról indultam és most 82 vagyok. A cél a 90 kiló és ez nem izomban, mert nem kigyúrt akarok lenni" - kezdte Alekosz, aki elmesélt miért döntött a hízókúra mellett. „Ha kövér embert látunk, akkor rossz érzésünk támad. Arra gondolunk, hogy biztos beteg vagy szegény vagy gondjai vannak.

Például a nők 70 kilónál kezdődnek, aki ez alatt van - főleg az 55 kilós nők - azok nagyképűek. A kedves nők mind kerekdedek és mosolygósak" – megkérdeztük Alekoszt, a barátnője éppen mennyit nyom a mérlegen és közölte, hogy 55-56 kiló. Joggal érdeklődtünk, hogy akkor miért nem 70 kilós barátnője van ha az-az ideális? „Őt már kiképeztem magamnak. Három év kellett hozzá, de már rendben van" – nevetett az okostojás, aki a hízása másik okát is elmondta.

„Azt vettem észre, amikor elmegyek egy étteremben és jól belakok, akkor lelassul a szervezetem, sokkal nyugodtabb vagyok. Stresszmentessé válik az életem. De azt be kellett látnom nem vagyok hízékony alkat, ezért nehéz ételeket kell ennem, mint például sztrapacskát marha pörkölttel" – magyarázta Alekosz, akinek ezúton is további jó hízókúrát kívánunk!

Forrás: Új Ász