Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Mohamed Fatima: Egy nőn legyen mit fogni

Már túl soványnak érezte magát, de most megint fogyózik

Túl soványnak találta magát Mohamed Fatima, de most már túl soknak találja megint a plusz kilóit.

– Egy kicsi visszajött a leadott kilókból, ezért megint diétázom. Örülök neki, mert már nagyon soványnak találtam magam, és nem éreztem jól magamat a bőrömben.

A 173 cm magasságomhoz csupán 65 kilót nyomtam, ezt nem találtam jónak. Egy nőn legyen mit fogni, az az igazi nő – kezdte a Life.hu-nak az énekesnő, akit a legjobb új előadó kategóriában jelöltek a VIVA Comet-díjra.

– Világéletemben duci alkatú voltam, de nem szeretnék megint annyira telt lenni, mint korábban. Néha visszanézek riportokat és meglepődöm, hogy ez is én voltam, nem ismerek magamra. Most jól érzem magam a bőrömben, talán 5 kiló plusz van rajtam, de ezt már edzéssel, speciális étkezéssel fogom eltüntetni – mesélte az énekesnő.

Forrás: Új Ász