Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Rákkal operálták Demcsák Zsuzsát

A TV2 műsorvezetője, Demcsák Zsuzsa most megjelenő könyvében drámai őszinteséggel írja le, hogy rákkal műtötték.

A nemrég elvált Demcsák Zsuzsa nem csak a magánéletéről vall A másik életem című interjúkötetében. A műsorvezető megrendítő őszinteséggel ír arról is, hogy az elmúlt években megküzdött a rákkal – írja a Bors, amely idézetet is közöl a könyvből. 

„Pakolás közben hívott fel a nőgyógyászom, akinél pár héttel korábban jártam. Arra kért, üljek le. Megtettem. Közölte, mi a diagnózis, és fel is vázolta azokat a lehetőségeket, amelyek majd a műtét során azonnali döntést igényelnek. Ennek a spektrumnak az egyik vége egy kisműtét, a másik viszont a méh, a petefészek és a petevezetékek eltávolítása és kemoterápia. Egyszerűen nem hittem a fülemnek. Megrémültem és kétségbeestem. Élni akartam. Egyszerűen nem tehetem meg, hogy meghaljak. Mi lesz a gyerekeimmel?" – olvasható a kötetben.

Zsuzsát megműtötték, és egy hónapot kért az orvosától az újabb vizsgálatok előtt, hogy saját módszerekkel tegye rendbe a testét, lelkét. Úgy tűnik, bejött a módszere, mert az újabb vizsgálatok után mindent a legnagyobb rendben találtak nála.

Demcsák a lapnak hozzátette, egy rosszindulatú elváltozásról volt szó, amelyet kezdődő stádiumban sikerült diagnosztizálni. Azóta félévente jár kontrollra.

Forrás: Life.hu

Nincsenek megjegyzések