Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Vujity Tvrtko: erősebbnek tartom magam

Vujity Tvrtko december elején, tizenhét év után távozott a TV2-től. Jelenleg elsősorban édesapai teendőket lát el, feleségének, sógornőjének és apósának szurkol az OSE Oroszlányok kosármeccsein, emellett pedig rengeteg előadást tart országszerte és a határon túl - írja a stop.


"Civil voltam, vagyok, és leszek mindig is. Képviseltem és képviselem a vidéki életet is. Tudom, sok olyan televíziós volt, aki ha lekerült a képernyőről, nem tudott mit kezdeni az új helyzettel, nem fogadta el azt. Én nem vagyok ilyen, erősebbnek tartom magam annál, hogy ebbe belebetegedjek. Maga a televíziózás nem hiányzik annyira, viszont a Napló és a stábja igen. A tizenhét év az tizenhét év. A műsor első szerződtetett riportere voltam, az első és az utolsó anyagot is én készítettem. Azt nagyon sajnálom, hogy a mi kis csapatunk már nem tud bemutatni hétköznapi hősöket, lebilincselő történeteket, nem állhat jótékonysági akciók mögé" - hangsúlyozta Vujity Tvrtko, akivel egy hosszabb interjút készített a kemma.hu munkatársa.

Forrás: Stop.hu

Nincsenek megjegyzések