Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ezt zabálják most a magyar tévénézők

A Rising Starnak vége, a trón üresen maradt, de csak egy hétre. Meglepő módon nem a Barátok közt mászott rá vissza, hanem a Fókusz. Az M1-nek ezúttal nem sikerült műsort juttatnia a top 20-ba, A Dal sem fért be oda.


Lefelé megy a médialiftben A Dal, Rúzsa Magdi zsűritaggal, mert korábban többször nyerni tudott sávjában, de ezúttal ez nem sikerült. 

A két középdöntő felesleges ebben a formátumban, és formailag sem érthető, hogy miért vannak előtte az elődöntők. Lefelé megy Tommy Lee Jones, a Szemtelen szemtanúk sztárja, a film nem volt túl népszerű szombat este. Istenes Bence és Való Világ viszont felfelé halad, az amúgy egyszázalékos RTL II egy időre a 2. legnézettebb hazai csatorna volt a 18-49-es korosztálynál a párbaj alatt.


Mivel a Rising Star kimúlt, trónja üresen maradt, de nem sokáig: a teljes lakosságnál a Fókusz foglalta el, a február 16-i adás a hét legnézettebb magyar műsora lett. RTL Híradó, Barátok közt, Tények a sorrend utána, M1-es műsor nincs is a top 20-ba: így A Dal sem jutott be az elitklubba.


A teljes lakosságnál azt látjuk, hogy 0,4 százalékponttal vezet az RTL Klub a TV2 előtt, az M1-nek pedig bő 6 százalék is elég a harmadik helyhez. A Film+ és a Cool népszerűbb, mint a Viasat3, az RTL II pedig befért a top 10-be.


A 18-49-es korosztálynál markáns az RTL Klub előnye, nem kell célfotó. Látható, hogy az M1 továbbra sem tud fiatalítani, hat kereskedelmi tévé is megelőzi. Szépen tartja magát a Comedy Central.


A szombat estét a teljes lakosságban mutatjuk, ebben méri magát a közmédia. Látható, hogy erős az M1 ezen az estén, de A Dal nem tud nyerni sávjában.


A vasárnap este a VV7 párbaja miatt lehetett érdekes, így 18-49-ben vizsgáltuk. A lila csík jelzi az RTL II eredményét, egy időre a 2. legnézettebb csatorna tudott lenni itthon, a Laci-Fanni párbaj alatt.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

Nincsenek megjegyzések