Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

A cukorbetegség küszöbén állt a magyar énekesnő

A rendszertelen táplálkozás és a mozgás hiánya juttatta a cukorbetegség küszöbére Tarján Zsófit. Hernádi Judit színésznő lánya, a Honeybeast énekesnője az Egy Csepp Figyelem Alapítvány hét végi rendezvényén nemcsak énekelt, de kezdődő betegségéről is vallott az énekesnő.
Néhány hónapja inzulinrezisztenciát állapítottak meg önnél. Ez mit jelent pontosan?

– Egyszerű vérvételre kaptam beutalót, amely során kiderült, hogy a sejtjeimbe csak nagyobb inzulinszint mellett jut be a cukor. Először kicsit megijedtem, de aztán kiderült, hogy ez egy megfékezhető folyamat, és még nem jelenti azt, hogy cukorbeteg lennék, de hajlamos vagyok rá.

Mire kell nagyon odafigyelnie a jövőben annak érdekében, hogy megelőzze a cukorbetegséget?

– Az elmúlt években sajnos elég rendszertelenül táplálkoztam, és nem figyeltem eléggé a testmozgásra sem. Ma azonban már csökkentem a szénhidrát bevitelét, hetente háromszor mozgok, amit amikor csak tehetem, otthon még valamilyen sporttal kiegészítek.

Munkája, pontosabban a próbák és a sok koncert mellett hogyan fér bele a mozgás az életébe?

– Szerencsére a koncertjeink többnyire esténként vannak, és bár most gőzerővel készül az új lemezünk, tudatosan ügyelek arra, hogy az orvosi előírásokat folyamatosan betartsam, mert szeretnék javítani a jelenlegi állapotomon.


Nincsenek megjegyzések