Egyszerű tornagyakorlatok a feszes keblekért

Ahhoz, hogy a keblek minél tovább megőrizzék – vagy éppen visszanyerjék – tartásukat, formájukat egy pár perces tornát mindenképpen érdemes a napi rutin részévé tennünk. Válogassunk az alábbi gyakorlatok közül. Fontos, hogy sportolás közben mindig viseljünk megfelelő melltartót.
Terpeszben

Álljunk egyenesen, kissé behajlított térddel. Kisebb súllyal végezzük el a képen látható mozgássort többször, lassan, kitartva.

Hanyatt

A súlyzókat (egy-egy félliteres vízzel töltött palack is megfelel a célra) emeljük a magasba, majd engedjük hátra.

Fekvőtámasz

Az egyik kart labdán megtámasztva végezzük, felváltva mindkét oldalon.

Óriáslabdán

A súlyzókat ennél a gyakorlatnál kiemelés után könyökhajlítással magunk mellé engedjük. Ismételjük minél többször.

Emelt lábbal

A súlyzóemelős gyakorlatot nehezíthetjük, ha közben combunkat, lábszárunkat derékszögben a levegőben tartjuk.

Ágy mellett

Támaszkodjunk meg a heverő szélében, s lassan, óvatosan engedjük le a csípőnket a földre, majd emeljük fel újra.

Egyenesen

A súlyzókat ennél a gyakorlatnál a combtól a fej fölé nyújtott karral kell emelni.

Megosztás a Google Pluson

0 megjegyzés: