Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kiszel Tünde nem titkolja tovább, hogy hány éves valójában

Ledöbbensz!
A mű­vésznő bár min­den évben kü­lö­nös fi­gyel­met szen­tel szü­le­tés­napja meg­ün­nep­lé­sére, de élet­ko­rát sosem volt haj­landó el­árulni. Tündi a Mokka vendége volt, ahol szóba jött a születésnapja. Az idei azért is volt különleges számára, mert lánya szervezte neki a meglepetés bulit.

"Donatella szervezett nekem egy meglepetés szülinapot. Meg is hatódtam, mert olyan kis tündér volt. Meghívta a barátaim, volt torta, lufik és pezsgő is" - mesélte a Mokkában, ahol előkerült egy fotó első házasságáról, melyről Demcsák Zsuzsa faggatta - írja a Ripost.

"Ez egy gyönyörű, romantikus esküvő volt. Nagyon szerettük egymást, viszont huszonkét éves voltam és elég éretlen. Így nem működött a kapcsolat."

Az interjú végén Szebeni István nem hagyta ki, és rákérdezett a művésznő életkorára, hátha most a szülinapján elárulja a közönségnek. "Természetes elmondom, hány éves vagyok. Tizennyolc múltam, és ez még igaz is. Sokan titkolják ezt a művészvilágban" - válaszolt sejtelmesen.


Nincsenek megjegyzések