Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Nagyon durva pletyka kapott szárnyra Korda Györgyről. Lefejezte Klárikát?

A rendőrség is kereste.
Régi történet, mégis kevesen ismerik: Korda Györgyről egyszer elterjedt a hír, hogy lefejezte saját feleségét! Az incidenskor persze nem vicces csínynek tűnt az eset, de ma már jó hangulatban tudták feleleveníteni az évtizedekkel ezelőtt történteket az Esti Frizbiben.

"Emlékszem, drága anyámat csapta földhöz szó szerint a hír, hogy megöltem Klárikát. Két rendőr jelent meg az otthonunknál és engem kerestek. Anyám mondta, hogy külföldön vagyunk Klárival, mire ők közölték vele, hogy az nem lehet, mert én lefejeztem őt. Anyám azt hitte viccelnek vele és rávágta: "Ha megölte, jól tette!"

Amikor a rendőrök csak bizonygatták a dolgot, egyszerűen elájult szegény." - mesélte Gyuri bácsi Hajdú Péternek.

A 30 éve történt rossz csínyt egyébként nem más eszelte ki, mint a legendás Boncz Géza - Nádas György páros. Mindezt azét, mert míg ők itthon fagyoskodtak, addig Gyuri bácsiék épp a tengerentúlon, napfényben fürdőzve koncerteznek. Bár viccnek indult, de a történet hamar szárnyra kelt... A fél ország elhitte, hogy Korda György egy szállodai szobában lefejezte Balázs Klárit. Hogy véget vessenek a pletykáknak, a Belügyminisztérium segítségét kérték: közvetítse élőben a hazaérkezésüket. Bár jó ötlet volt, ez sem segített túl sokat.

"Ezen a történeten ma már csak nevetünk, de megélni nem volt egyszerű. Emlékszem, rettegésben töltöttük a hazatérésünkig hátralévő időt. Attól féltünk, hogy esetleg tényleg meg akar ölni engem valaki, hogy Gyurira foghassa, vagy hogy ér engem valami baleset. Gondoljanak bele, mi lett volna Gyurival! Azokban az időkben csak keveseknek tudtuk elmondani, hogy nem igaz a hír, hiszen nem voltak ilyen technikai lehetőségek, mint ma. Amikor pedig hazatértünk, azzal kellett szembesülnünk, hogy az élő kapcsolás sem segített a dolgon. Egyszerűen azt kezdték beszélni az emberek, hogy Gyuri szerzett egy alteregót. A koncerteken is az emberek azt pusmogták, hogy én, nem én vagyok. Már azon gondolkodtam, hogy megmutatom azt az anyajegyet, ami rajtam is ugyanott van, ahol édesanyámon." - tette hozzá Klárika.

Nincsenek megjegyzések