Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Nótár Mary végre tiszta vizet öntött a pohárba

Balesetéről is mesélt.
Miközben az énekesnő új kihívások előtt áll – a Zenebutik műsorvezetőjeként debütált – nem csak ezzel kapcsolatban került reflektorfénybe az utóbbi időben.

A várandós énekesnő legutóbb egy állítólagos autóbaleset miatt került a figyelem középpontjába. Mary azonban megelégelte a híreszteléseket, a FEM3 vendégeként tiszta vizet öntött a pohárba.

Ott is voltunk, amíg a helyszínelés tartott, stb… Ez nagyon át lett formázva ez az egész. Annyira szeretnek rólam cikkezgetni, valótlanságokat is már, hogy tulajdonképpen jogilag próbálok ennek pontot tenni a végére. Kreálnak meséket sokan rólam. – mesélte az énekesnő, akiről azt is írták, hogy kórházban volt, intenzíven fekszik, és be volt kötve a keze. – Palacsintát sütöttem, és felcsapott az olaj. Több olajat töltöttem a serpenyőbe. Nem én autóbaleseteztem.

Én már csak a saját Facebook oldalon szeretnék bármit nyilatkozni… Mindenkinek megvan a saját privát szférája, ezt én is szeretném úgy kezelni.

Mary elmondta, hogy új videoklippel szeretném meglepni rajongóit, ami karácsony előtt várható, de koncertek és karitatív megmozdulások is lesznek még.


Nincsenek megjegyzések