Nótár Mary végre tiszta vizet öntött a pohárba

Balesetéről is mesélt.
Miközben az énekesnő új kihívások előtt áll – a Zenebutik műsorvezetőjeként debütált – nem csak ezzel kapcsolatban került reflektorfénybe az utóbbi időben.

A várandós énekesnő legutóbb egy állítólagos autóbaleset miatt került a figyelem középpontjába. Mary azonban megelégelte a híreszteléseket, a FEM3 vendégeként tiszta vizet öntött a pohárba.

Ott is voltunk, amíg a helyszínelés tartott, stb… Ez nagyon át lett formázva ez az egész. Annyira szeretnek rólam cikkezgetni, valótlanságokat is már, hogy tulajdonképpen jogilag próbálok ennek pontot tenni a végére. Kreálnak meséket sokan rólam. – mesélte az énekesnő, akiről azt is írták, hogy kórházban volt, intenzíven fekszik, és be volt kötve a keze. – Palacsintát sütöttem, és felcsapott az olaj. Több olajat töltöttem a serpenyőbe. Nem én autóbaleseteztem.

Én már csak a saját Facebook oldalon szeretnék bármit nyilatkozni… Mindenkinek megvan a saját privát szférája, ezt én is szeretném úgy kezelni.

Mary elmondta, hogy új videoklippel szeretném meglepni rajongóit, ami karácsony előtt várható, de koncertek és karitatív megmozdulások is lesznek még.


Megosztás a Google Pluson

0 megjegyzés: