Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ez a sármos fiatalember Törőcsik Mari eltitkolt unokája - Ő is színész lett

Járai Máté sosem akart előbbre jutni híres nagymamája révén.
Különös és szívhez szóló rokonság köti össze Törőcsik Marit és Járai Mátét, amiről csak másfél évtized után hullt le a lepel. Törőcsik Mari harmadik férje a 2013-ban elhunyt Maár Gyula rendező volt, Járai Máté édesanyja pedig Maár Klári, Maár Gyula idősebbik lánya. Maár Gyulához 1972-ben ment feleségül Törőcsik Mari, Járai Máté pedig hat évvel később látta meg a napvilágot, és mivel sosem ismert más nagymamát Törőcsik Marin kívül, ezért az unokájának érzi magát, annak ellenére is, hogy rokonságuk nem vér szerinti.

Törőcsik Mari és Járai Máté az M1 csatornán futó Család-barát című műsor vendégei voltak december elején, ahol sok érdekes történetet megosztottak a nézőkkel - kattints értük és a megható fotókért!

Járai Máté egy szívhez szóló dallal köszöntette imádott nagymamáját. "Ilyen volt a lányom és a fiam is, hogy nem járhattam be az iskolába, nehogy megtudják, hogy én vagyok az anyjuk. Máté már régen a pályán volt, de sosem nyilatkozta le a nevemet, amíg én egyszer azt nem mondtam, hogy ő az unokám" - árulta el Törőcsik Mari.

Nincsenek megjegyzések