Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Felnőttek vallottak arról, hogy mit tudtak meg a szüleikről

Tizenkilenc dolog, amit gyerekként nem tudtak az emberek az anyjukról, apjukról.
Gyerekként sok szülői döntést megkérdőjelezünk, igazságtalanak érzünk, ha pedig ezt szóvá is tesszük, akkor az anyukák és apukák azt felelik, hogy majd felnőttként megértjük, hogy mit miért tettek.

A gyerekkorban ebben nem hiszünk, ám amikor felnőttünk, és visszatekintünk, akkor ráébredünk, hogy a szüleink miért tették, amit tettek. Most tizenkilencen ilyen felismerésről meséltek.

1. „Attól kezdve nem haragudtam a szüleimre, hogy rájöttem, hogy ők is emberek, akik hibáznak.”
2. „Ahogy a korral egyre bölcsebbé váltam, úgy most már belátom, hogy a szüleim bizonyos tetteinek a célja az volt, hogy védjenek, és nem az, hogy bántsanak.”
3. „Nemrég tudtam meg, hogy a szüleim csak fél évig randevúztak az eljegyzés előtt. Ez mindent megmagyaráz...”
4. „Csak akkor szembesültem azzal, hogy mi mennyibe kerül, amikor felnőttem. Gratulálok a szüleimnek, hogy képesek voltak mindent megvenni, amit akartam.”
5. „Amikor idősebb lettem akkor rájöttem, hogy a szüleim valójában önmagukra haragudtak, amikor rám haragudtak.”
6. „Felnőttként már tudom, hogy egész életemben szegény voltam, ám gyerekként nem éreztem magam annak. Ezt a szüleim hozzáállásának és szeretetének köszönhetem.”
7. „Gyerekként mindig azt gondoltam, hogy a szüleim nem értenek meg, de felnőttként rájöttem, hogy jobban ismernek, mint én saját magamat.”
8. „Felnőttként megtudtam, hogy az apám alkoholista, az anyukám pedig nagyon erős, amiért volt bátorsága, hogy elhagyja, és egyedül neveljen fel.”
9. „Most, hogy idősebb vagyok, már tudom, hogy a szüleim nem azok, akiknek látni szeretném őket. Xanax nélkül egy légtérben sem bírok velük lenni.”
10. „Az anyukám egyedül nevelt fel bennünket. Mindig volt étel az asztalon, emiatt nem tudtam, hogy mennyit küzd azért, hogy a hónap végén kijöjjünk a fizetéséből.”
11. „Csak felnőttként értettem meg, hogy miért zárták be a hálószoba ajtót minden szombat és vasárnap reggel. Szerencse, hogy soha nem próbáltam rájuk törni.”
12. „Gyerekként mindig azt hittem, hogy a szüleim nem törődnek velem. Felnőttként tudom, hogy azt hitték, hogy önállóságra vágyom.”
13. „Felnőttként már tudom, hogy a szüleim mennyire szeretnek, milyen sokat feláldoztak értem, és mennyi mindenbe belefogtak. Ők a legjobb barátaim.”
14. „Ma már tudom, hogy a húgom és miattam nem váltak el a szüleim. Szerették egymást, de a szerelem elmúlt.”
15. „Nemrég szültem, úgyhogy most már tudom, hogy a szüleim mindig szerettek. Bűntudatom van, amiért azt gondoltam, hogy nem szeretnek.”
16. „Felnőttként rájöttem, hogy a szüleim arra neveltek, hogy mindig tiszta legyen a lakásom, mert otthon mindig kosz volt.”
17. „Most, hogy nekem is vannak gyerekeim, igazán hálás vagyok az anyukámnak, mert eddig nem tudtam, hogy mennyi mindent csinál egy anya. A gyereknevelés nagyon nehéz feladat.”
18. „Most már tudom, hogy a szüleim mindent megtettek, amit tudtak.”
19. „Mire megértettem, hogy a szüleimnek igaza volt, addigra gyerekeim születtek, akik most nem hiszik el, hogy igazam van.”
(Forrás: szeretlekmagyarorszag.hu)

Nincsenek megjegyzések