Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Tóth Vera elég ciki helyzetbe került

Hiába, a szükség nagy úr, és bizony még akkor is rátörhet az ember lányára, ha történetesen egy híresség. 
Tóth Vera egy fellépésén került egészen kínos helyzetbe, ugyanis sehol nem talált mosdót, így végül idegenekhez kellett becsöngetnie. Az énekesnő a Gyertek át! pénteki adásában mesélt Se­bestyén Balázsnak a feszítő helyzetről.

– Egy alkalommal egy vidéki kis kápolna udvarára szólt a koncertfelkérésem. A helyszín egész addig ideálisnak tűnt, amíg meg nem kérdeztem, hogy hol találom a mosdót. 

Erre jött a felettébb szokatlan megoldást kínáló felelet: az nincs, viszont bekopogtatunk az Ady Endre utcába valakihez. Marika néni, aki engem körbevitt, ismert mindenkit a településen. Így jutottunk el ahhoz az épülethez, ahol Józsi bácsi nyitott ajtót. 

Odabent éppen lelkesen Xboxozott a kisfia, akinek kedvesen megcsapkodtam a vállát, és azt mondtam: egy percet se aggódjon miattam, játsszon csak nyugodtan tovább – mesélte nevetve Vera a hétköznapinak cseppet sem nevezhetô történetet.


Nincsenek megjegyzések