Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Felmondott: otthagyta az RTL-t Dombóvári Vanda

Felmondott az RTL Klubnál Dombóvári Vanda, a csatorna Egészségkalauz című műsorának házi­gazdája. A műsorvezető önként távozott és máris új munkába kezdett, méghozzá Gyulán.
- Huszonöt év után visszaköltöztem a szülővárosomba, Gyulára, miután megtisztelő felkérést kaptam a Gyulai Várfürdőtől. Kommunikációs igazgatónak kértek fel, én pedig boldogan mondtam igent. Egyszerűen haza húzott a szívem – erősítette meg a Bors értesüléseit Vanda, akit Geszler Dorottya vált majd az Egészségkalauz című műsorban. Elmondása szerint, Kolosi Péter, a csatorna programigazgatója elfogadta a döntését és támogatta.

Dombóvári négyéves kisfia, Gergő is örül, mert így több időt tölthet nagymamájával, aki szintén Gyulán lakik.

– Most zajlik Gergő óvodai beszoktatása és úgy néz ki, ezzel nem lesz gond. Jó újra itthon lenni, és nagyon furcsa, hogy itt, ha megkérdezik, hogy vagyok, a válaszra is kíváncsiak az emberek - mondta a tévés.

Forrás

Nincsenek megjegyzések